Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 3,5/5 Service
  • 3,5/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

61% af gæsterne anbefaler

764 bedømmelser
Meget godt
 
119
Godt
 
261
Middel
 
191
Mindre godt
 
100
Dårligt
 
93

5 nyeste bedømmelser

10-07-2019

af Sightsee307854

Hvor blev de 4 stjerner af?

De ansatte er høflige og hjælpsomme, men det er svært at finde ud af hvordan dette hotel kan kalde sig 4 stjernet. Vi valgte at betale 180kr for at få 1 device på WiFi. Det viste sig at være umuligt at fange deres WiFi, uanset om vi brugte pc, telefon eller tablet. Vi fik pengene tilbage, men det er utilfredsstillende at der er bedre WiFi på barerne end på hotellet. Morgenmaden er det ringeste vi nogensinde har oplevet. Flere gæster havde selv ting med til morgenmaden. De kogte æg var sorte indeni og spejlæggene kunne man ikke få spejlet på begge sider, så halvdelen af dem var halvrå. Puderne til solsengene er gemt væk uden tydelig anvisning hvor de kan findes. Næsten en tredjedel af solsengene er i stykker, så de ikke kan slås op. Vores brusekabine var utæt og risten næsten stoppet, så hver gang vi havde været i bad var hele badeværelses gulvet fyldt med vand i flere timer efter. Det er under ingen omstændigheder et sted vi vil anbefale til den pris

 
10-07-2017

af grangaard Tørring, Danmark

Skraldespand vasket i poolen + Madforgiftning

Vi var så heldige at have udsigt til poolen, og her så jeg en aften hvordan at poolmanden rutineret vaskede en af de beskidte skraldespande i poolen! Maden er så dårlig på hotellet at en i vores rejseselskab fik en regulær madforgiftning, som TUI ville have en læge til den person! Købte internet på hotellet, og det var så ustabilt at vi bad om at få pengene igen! Det er mere stabilt og hurtigere at bruge EU data. Vi havde betalt for at have værelset på afrejsedagen, til kl 18.00 og alligevel blev vi låst ude af værelset og de slukkede aircondition, så vi svedte da vi kom ind igen. De første to dage gav vi drikkepenge til rengøringen, hvilket havde den underlige konsekvens at rengøringen blev tiltagende ringere og vi fik næsten ikke gjort rent efter de to første dage! Hotellet kunne sagtens købe det dobbelte antal liggestole. I stedetfor lader de gæsterne slås om de få stole som der er, og vi flyttede nogle af de håndklæder som havde lagt der siden midnat, og hotellet gør ikke noget for at fjerne dem! Poolbaren spiller rigtigt højt musik fra tidlig morgen til over midnat, så der konstant bass på værelset. Det er meget svært at slå et smil af de ansatte, og de siger hellere ikke Hej, og det er endda selv om man siger Hej til dem. Eneste plus ved hotellet er at værelserne er godt indrettet, og at TUI guiderne fra Danmark var fantastiske og de kontaktede også hotellet med ovenstående.

 
29-07-2016

af apoca2016 København, Danmark

Fint hotel, god oplevelse

Juli 2016, god service på hotellet flinke personaler. Morgenmaden kan man overleve på, men den er ikke ligefrem den store oplevelse. Undgå aftensmaden, den er direkte forfærdelig. Der er mange gode spisesteder i byen til bedre priser. Vær opmærksom på stranden, hold øje med børn og familiemedlemmer, Sortehavet kan være drilsk. Livredderne er mere fokuseret på at holde øje med piger og kigge på sig selv. En mand druknede i havet, var det ikke for badegæster, er det tvivlsomt om han blev genoplivet. Ambulancen kom meget sent. Så vær varsom.

 
31-07-2015

af yvettedyhr Århus, Danmark

Fin lejlighed midt i det hele

Fin lejlighed, A312 ud mod poolen med en del støj til følge via baren overfor - men slukkes kl. 1:00, fin udsigt til pariserhjul. Der er fint lydisoleret så intet problem der, aircon virker, så alt ok. OK rengøring og rene håndklæder ! En del gangstøj fra fortrinsvis unge gæster der ikke ved hvordan man opfører sig. Ellers et meget upersonligt hotelpersonale, poolområdet bliver okkuperet kl. 7 med håndklædereservationer, så forvent ikke der er plads til dig og din familie der. Det gør hotellet intet ved. Heldigvis er stranden lige nedenfor hotellet, så det ligger jo ligefor.

 
08-07-2015

af ThomasPeterB Århus

3. gang på Fenix

Nu har hotellet nået en international standard, næsten. Lejligheder og værelser bliver virkelig pænt rengjorte, og er samtidig af en god standard, dog med lidt slitage, som jo ikke kan undgås. Morgenmaden er udmærket, og betjeningen er søde og rare, og meget service minded. Det er selvfølgelig et problem med liggestole ved poolen, men "bademesteren" går nu rundt, og fjerner håndklæder, hvis folk ikke kommer inden for 1 time. Bare godt. Personalet er nu blevet service minded, smilende, og taler gerne engelsk. Kan helt klart anbefales. Jeg tror de læser trip advisor, og efterlever kritikken.