Apollo Service
på destination
Vi hos Apollo vil gerne give dig en tryg ferie. Derfor kan du nemt og til enhver tid kontakte os eller vores samarbejdspartnere for information, råd og tips. Skulle der opstå et problem, sørger vi for, at du får den hjælp, du har brug for. Afhængigt af hvor du rejser, får du forskellige typer service: Apollo Service, Lokal Service eller Apollo Service Line. Den type service og tilgængelighed, der gælder for dit rejsemål, vises på rejsemålssiden på apollorejser.dk.
På destinationer med Apollo-service er Apollos skandinavisktalende rejseleder på stedet. Du bliver mødt af Apollos rejseleder i lufthavnen ved ankomsten. Hvis du rejser med et rutefly og har booket en transfer, vil du blive mødt af en lokal repræsentant, som hjælper dig til hotellet. Vi tilbyder 24/7 service via telefon, SMS, app og e-mail, hvor du får praktisk information, tips om udflugter, billeje og meget mere. De fleste destinationer har servicekontorer og servicetider på udvalgte hoteller eller på centralt beliggende steder på destinationen. For en personlig kontakt er du altid velkommen til at møde os der. Du får vores telefonnummer, information om servicetider på hotellet samt adresse og åbningstider på vores servicekontor på dit afrejsekort. Hvis du kun har booket et fly, anbefaler vi, at du kontakter en rejseleder ved ankomsten til din destination for at modtage velkomstmaterialet.
Læs mere på hver destination om, hvilken periode Apollo Service tilbydes.
På destinationer med lokal service er Apollo repræsenteret af vores lokale engelsktalende partner. Vores lokale repræsentant hjælper dig gerne med gode råd og tips til den bedst mulige ferieoplevelse. Du kan også komme i kontakt med os, 24/7 via telefon, SMS og e-mail, som besvares af vores egen skandinavisk- og engelsktalende Apollo Service Line. Hvis sagen haster, skal der altid kontaktes telefonisk. Du modtager det aktuelle telefonnummer via sms kort efter din afrejse.
På rejsemål med Apollo Service Line kan du 24 timer i døgnet komme i kontakt med os på telefon, SMS og mail, som besvares af skandinavisk- og engelsktalende Apollo-personale. Hvis sagen haster, skal der altid kontaktes telefonisk.
Hvis du rejser med et rutefly og har booket en transfer, vil du blive mødt af en lokal repræsentant, som hjælper dig til hotellet. Du modtager det aktuelle telefonnummer til Apollo Service Line via sms kort efter din afrejse.
Tips og inspiration
Find varmen året rundt, læs vores rejseguider eller tilmeld dig vores nyhedsbrev.