Albatross Hotel & Spa

8,9

/10

60 Kundebedømmelser

Rengøring

9.4

Tilsvarende forventninger

8.9

Mad og drikke

8.3

Værelse/lejlighed

9

Service

9.1


9,0

af

Jonna, Danmark

2024-10-13

Beliggenhed, god service, god mad. Meget fint værelse. Levede op til forventningerne.


8,0

af

Mogens, Danmark

2024-09-29


10,0

af

Anette, Danmark

2024-06-16

Stort set det hele. Burde have 4 stjerner hos Apollo og ikke kun 3+ Obs. Er nødt til at skrive dette her - ved ikke hvor ellers. Hotellet tager 10 euro pr dag i turistskat. Det svarer til 5 stjerner. Har undersøgt at det har 4 stjerner. Vi blev først opmærksom på det sent og nævnte det for jeres chefguide i lufthavnen - det virkede ikke som om han ville gøre noget. Vi fik ingen kvittering. Føler os lidt snydt.

Der burde være rygeforbud ved poolområdet. Solsengene står meget tær, så det er ubehageligt at der bliver røget. Endvidere vil det være en fordel for hotellet at blive voksenhotel. Det er oplagt til det, da gennemsnitsalderen blandt gæsterne var høj og der stort sent ikke er faciliteter til børn. De gæster, der var der virkede også som at de helst ville være fri for skrigende børn, som der desværre var nogle enkelte af.


10,0

af

Katja, Danmark

2024-05-26


6,0

af

Jørgen, Danmark

2023-09-03

Vi var ikke klar over det var et børne og teenage hotel. Med skrigende unger om dagen, og piv stive unge mennesker om natten, så det blev ikke til hygge og afslapning. Vi er kommet trætte hjem


9,0

af

Marianne, Danmark

2023-08-20

Flot og rent

Toiletspand burde der være låg på, mega ulækkert.


10,0

af

Anni, Danmark

2023-08-20

Pænt rent

Der burde være låg på toilet spand, er mega ulækkert.


8,0

af

Olli, Danmark

2023-07-30

Service.

Lobster night var decideret elendigt. Kokken havde i gen forståelse for råvarer eller smagssammensætning. Lavt niveau.


8,0

af

Julie, Danmark

2023-07-23

Rengøringen


10,0

af

Lina, Danmark

2023-07-23

Tæt på stranden og byen, meget stort værelse, sort udvalg af retter til middag, høj standard i det hele taget.

Alle gæster , også fra alle andre rejseseselskaber havde halv pension inkluderet, hvilket resulterede i total kaos ved middagen, da kapaciteten for ledige borde var ganske utilstrækkelig. Jeg var nødt til at vente til efter kl. 20.00 for at finde et ledigt bord, og ikke engang der, kunne det nemt lade sig gøre. Hovedparten af gæsterne kom fra øst-lande, og de tog al den mad, de overhoved kunne få fat i. Desuden, var der også rigtig mange børn, der larmede konstant, og det er meget forstyrrende når man vil gerne spise sin middag i fred og ro. Desværre , var middag på det hotel synonym med larm og kaos, noget man kan sagtens undgå hvis gæsterne er nødt til at betale for halv pension, i stedet for at få det "gratis" med opholdet.


Viser 10 af 14