Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4,5/5 Værelser
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Værdi
  • 5/5 Renlighed

84% af gæsterne anbefaler

1897 bedømmelser
Meget godt
 
1599
Godt
 
229
Middel
 
41
Mindre godt
 
16
Dårligt
 
13

5 nyeste bedømmelser

02-06-2024

af Miogris

Undgå det her hotel

Vi havde et ophold på 14 dage med all inclusive. Vi valgte hotellet ud fra anmeldelserne og billederne. Det ville vi ønske vi ikke havde gjort. Vi ville øsnke vi vidste hvordan det virkeligt var, for så havde vi ikke valgt stedet. Her kommer en ærlig anmeldelse: Værelserne er meget slidte. Der er vandskader og der er beskidt. Værelserne mangler en grundig rengøring og en opgradering, hvis det skal være som billederne de viser, for billederne er tydeligvis taget da hotellet var nyt. Vær opmærksom på, at på en kendt hotelsøgningsside er der under dette hotels værelsesbeskrivelser, billeder fra en villa, som er meget større og nyere, under et lille værelses opslag og pris. Det ved vi fordi vi har været der. Misvisende. Det første værelse vi boede på havde defekt wifi. Der kom måske 10 forskellige og prøvede at reparere det, så vi blev forstyrret gang på gang, hvor vi var allermest trætte og trængte til at hvile os. Der var tydelig vandskade fra bruseområdet, som var malet over. Vi flyttede værelse og der var et utæt toilet med tydelig vandskade på gulv og væg. Døren var meget utæt og det regnede så meget ind, at det vækkede os om natten. Der var termitter i sengebordet. Der kravlede myrer rundt overalt, også i sengen og der var kakerlakker. Da vi nævnte kakerlakproblemet i receptionen, grinte hun bare af det og sagde, at det må vi leve med når vi er i troperne. Så vi købte selv insektspray, for at mindske kryb der kom ind. Lysene udenfor vores værelse virkede ikke, så der var meget mørkt om aftenen. Vi nævnte det i receptionen og der kom også nogen og spurgte os hvilke lys det drejede sig om, men de kom aldrig til at virke i den tid vi var der. På et tidspunkt var der et værelse der blev tømt og alle møblerne vendt og båret ud. Skadedyr? Maden var ensformig og vi havde flere gange rumlemave. De benytter rester fra buffeen til senere retter eksempelvis til sandwich til frokost dagen efter og man skulle grave i den grønne salat for at undgå de sorte rådne blade. Meget af buffemaden om aftenen var enten hele kyllinger parteret med ben, lam med ben eller fisk i den samme røde sovs. Dertil ris. Andet blev hurtigt taget, da folk tydeligvis længtes efter noget andet end det der var der hver aften. Jeg fik madforgiftning med opkast og voldsomme mavekramper og ekstrem kvalme og kunne ikke spise de sidste 2 dage jeg var der og de første dage efter jeg var rejst derfra. Havde kun spist på hotellet, så det kan kun være der fra. Der kravlede mus rundt mellem benene på os spisende gæster og det samme ved poolbaren. En rengøringsdame så at vi så en mus en aften og hun sagde at den var sød og harmløs. Der kravlede store kakerlakker rundt om aftenen og de flød rundt i poolen. Nogle af kokkene var meget arrogante og stod og ignorerede en når man ville have noget af den mad de stod og stegte. Det samme oplevede vi med en i poolbaren, hvor vi følte vi forstyrrede. Man skal underskrive alle kvitteringer efter hvert måltid og hver gang man har fået en drik i poolbaren eller hentet minibar ingredienser. Hver gang spørger de til værelsesnummer og hver gang skal de undersøge om man har all inclusive og hver gang skal de have ens underskrift. Det kan løses med eksempelvis armbånd eller andet der viser, hvad man har ret til. Tjenerne var venlige og blev tydeligvis oplært korrekt i at betjene gæsterne. Dem i receptionen var også hjælpsomme under de omstændigheder det nu var muligt. Jeg kan læse på reviewsene, at hotellet svarer på anmeldelserne med lovning om forbedrelser, men flere år tilbage er der de samme problematikker der den dag i dag stadig ikke er forbedret. Vi oplevede en forskel i servicen, når vi gav drikkepenge. Det skal jo ikke komme an på mængden af drikkepenge, om man får god service eller ej. Vi kan ikke kende de mange positive anmeldelser og vil på ingen måde anbefale stedet til andre eller selv tage tilbage.

 
21-04-2022

af Midtiby84 Faxe Ladeplads, Danmark

Smukke omgivelser

Skønt hotel på østkysten som er mindre turistet. Servicen er i top, og alle er meget venlige. Der går gratis båd ud til en lille Bounty Ø hver dag, hvor man kan bade og vandre langs kysten. Hotelværelset er pænt og rent, og bygninger er nogenlunde vedligeholdt. Man kan godt bevæge sig ud fra hotellet, men der er ikke fortov! Det betyder at man skal være opmærksom på trafikken som passere forbi med 1/2 meters afstand til gående. Maden er også god og lokalt inspireret, men lidt ensformig efter en uges tid. Og man kan ikke lige gå på restaurant i nærheden… Der er kun et lille antal (meget lokale) butikker. Men smuk natur, der desværre ikke altid er ryddet for affald som ligger overalt.

 
10-03-2020

af Jimmi22 Rødby, Danmark

Flot beliggenhed og meget venligt personale

Tropical Attitude er et rigtig godt hotel. Her er fred og ro og du føler dig godt tilpas. Personalet er utroligt venligt. Nok det bedste personale vi har mødt på vores rejser. Vi havde værelse nr. 5 som ligger øverst. God indretning og fantastisk udsigt. Værelset var rent og pænt, men kunne visse steder godt trænge til nyt maling. Dejlig stor safty box med plads til både mobiler og iPads. Masser af stik til opladning. Ja der er sågar 2 USB stik i det ene natbord. Wi Fi fungere rigtig godt. Vi var på halvpension, men købte lækkert "street food" til frokost fra Street food thrucken ved siden af restauranten. Desværre bruges samme sted som rygeområde. Både morgenmaden og aftensmaden var super lækker og selvom der var meget af det samme fandt vi altid noget forskelligt at spise. Især den kvindelige kok om morgen viste overskud og venlighed så man fik en glad og god start på dagen. Der var altid masser af solsenge at vælge imellem. Her var næsten ingen som lage håndklæder ud tidligt om morgenen. Hotellet har næsten ingen strand og der er masser af klipper i vandet. Dette var vores største skuffelse ved dette hotel. Havde glædet mig til snorkling fra stranden og nogle gode svømmeture. Hvis man går ca. 10 minutter ud af kysten mod nord findes lækker strand og godt badevand. Snorkling kan gøres med hotelles båd ved aftale med "bådhuset" ellers skal der bookes en speciel tur. Hotellet har også 2 daglige afgange til Ile aux cerfs (the Island). kl 9 og 10 og retur 1430 og 1530. Hotelles største styrke er - som tidligere nævnt - deres personale som er helt fantastiske. Den gode mad og så den fred og ro der er over området. Ved afrejse har hotellet en helt fantastisk "Departure Lounge" hvor du kan bade og klæde om. Her er masser af plads til at skifte tøj og pakke det sidste i kufferten.

 
10-02-2020

af anderspeters2020

Glad og tilfreds.

Alt i alt en god oplevelse. Alt var, og blev holdt rent. Personalet var som at have 1000 små husalfer til at passe på sig. Særligt overraskede folkene i køkkenet, som på trods af allinclusive/buffet formåede at gøre hvert måltid interessant. Jeg savnede dog mere mad, som ikke var tilpasset den svage europæiske turist palette.

 
08-08-2019

af Pia C Randers Kommune, Danmark

Ferie over alt forventning

Først vil jeg sige, at anmeldelsen er ud for vores egen oplevelse af hotellet og stedet Vi havde 11 nætter på hotel Tropical attitude som er et voksen hotel Perfekt beliggenhed lige ned til det Indiske ocean Man bliver modtaget med stor gæst frihed Og man føler sig hjemme ved modtagelsen på hotellet Du bliver budt velkommen i hotellets reception Og får en varm klud til at nette sig med Bliver bedt om at sidde ned, mens der serveres en drink. Mens Karen som modtager os fortæller om hotellets faciliteter, gives der 5 min. Nakke og skulder massage Alt i mens at de tjekker os ind Vi modtager som gave en bog, som du kan bruge som dagbog under opholdet. Da indtjekningen er klaret, viser Karen os rundt Og ned mod værelset som venter En portier sørger for vores kufferter Servicen er i top Hotellet rummer en hyggelig atmosfære Og en stor gæstfrihed Tjenere, rengøring, bar personalet samt receptions medarbejdere Gør deres til at man får en god ferie Altid smil og en hyggelig snak fra personalet dagligt Servicen er i top Har man spørgsmål, så får man straks svar Alle gør en kæmpe arbejde Så vi ferie glade turister Får en oplevelse uden lige Man føler sig som en stor familie Så et kæmpe cadou skal lyde til alle ansatte Tak fordi I gjorde vores ferie så perfekt Vi havde endda et par ting som ikke virkede i lejligheden, vi fortalte det og der gik ikke længe før at det var udbedret Det kaldes hurtig respons Maden var lavet med kærlighed Det var veltilberedt og smagte fantastisk Dejlig varierende En dag buffet Næste dag var der fire retter, som var anrettet på tallerkner, det gjorde det spændende Så man så hvad der kunne tilberedes og ud fra det vælge hvad man blev fristet af Morgenmad stort udvalg - men lækkert Frokost stort udvalg - men godt Snacks kunne også fåes Vi havde valgt en all inklusive Stor ros til kok og køkken personale For det veltilberedte mad eventyr dagligt Skulle man på udflugt så kunne man aftenen før bestille lunch pakke til at tage med Og her var det også godt Udsigten mens man spiser er til hav siden Så skøn en udsigt Det var stort af personalet at man gratulerede De som havde fødselsdag af gæsterne De kom en med en kage med lys i Og vi alle sang med på fødselsdags sangen Der blev også gratuleret for par med bryllupsdagen Et godt og hyggeligt initiativ Aften stemningen Man kunne nyde den gode stemning på terrassen ved poolen Hvor drinks baren var Mange spillede spil og hygge snakkede ved bordene Hver anden aften var der musikalsk underholdning på hotellet Det var godt og hyggeligt Wellness på hotellet Det kan varmt anbefales Jeg selv blev helt betaget af Mariutan massage Det var en fantastisk, rigtig dygtig massør Det endte med to behandlinger Og selvfølgelig gav jeg min mand en massage Han var rigtig glad for det Neglene blev også lige frisket op Priserne var der ikke noget at kimse af Lidt samme pris som Danmark Men det var i top Tak til massørerne Udflugt fra hotellet dagligt Man kunne tage bådruten dagligt til Bounty øen ILE AUX CERFS Lækker strand til den ene side Og lagune strand til den anden side Båd afgang dagligt kl. 9 og 10 Retur igen kl. 14.30 og 15.30 Der er restauranter og toilletter på øen Og et væld af vandsports aktiviteter Man tilmelder sig dagen før ved båd huset, som ligger ved hotellet Hvis man vil sikre sig en plads til øen Der er også en glas bådtur dagligt kl. 11 fra hotellet Det er gratis at sejle med bådene Det er inkl. I hotel prisen Værelserne var gode og rummelige Pæn standard Og rengørings niveauet er rigtig godt Jeg bed meget mærke i det med rengøringen Da jeg selv til daglig er serviceleder for rengøringspersonale og udfører kvalitetskontrollen heraf Stor ros til rengøringen på hotellet Håndklæder dagligt Men kan dagligt få byttet sine strand og pool håndklæder Fantastisk ordning Ville bare ønske at alle gæster på hotellet Huskede at aflevere håndklæderne i den opsatte snavsetøjskurv I stedet for at smide dem på solsengene Og så forvente at andre samlede dem op Lidt respektløst Poolen på hotellet Renses dagligt og pool området holdes pænt og lækkert Udflugter fra hotellet Kan bestilles i receptionen og du kan få en taxi for 3000 rupies - ca. 600 dk. Kr. En chauffører kører dig rundt og du har ham hele dagen Der er en del udflugter og forskellige priser på taxi og udflugtsmål Der er også rejseselskaber og deres guider på stedet og udvalgte tidspunkter Souvenir butikken En lille butik med souvenirs Som ligger på terrassen ved poolen Vi kan som par anbefale stedet et besøg Vi fik en helt igennem fantastisk ferie og oplevelse på stedet Og ved en givende lejlighed vil vi vende tilbage Til endnu en ferie på hotel Tropical Attitude Hilsen Pia & Per Adelhart Denmark Ferie ophold fra 24.07 - 04.08.2019