Bedømmelse af Bel Azur Thalasso & Bungalows

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
7,5 ud af 10 baseret på 23 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
7,5 / 10
Rengøring
 
8,0 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
7,7 / 10
Mad og drikke
 
7,0 / 10
Værelse/lejlighed
 
7,9 / 10
Service
 
7,3 / 10

Seneste anmeldelse


8 ud af 10

+
Udsigten
-
Personalet var meget dårlig til engelsk og det var derfor svært til tider at kommunikere. Både for dem og os

Bekræftet køb : 2024-07-06


8 ud af 10

+
Fantastisk beliggenhed på smuk rolig strand. Tæt på supermarked, restauranter og byen. Dejlige værelser med havudsigt. Generelt god service
-
Servicen i de forskellige barer på hotellet kunne være meget bedre. Den var generelt virkelig dårlig. Vi følte os generelt ikke velkomne. Vi oplevede generelt en dårlig og ligegyldig service i barerne. Det var vi meget kede af. Vi klagede til hoteldirektøren over en bestemt medarbejder, som var virkelig uhøflig. Hoteldirektøren var meget venlig og imødekommende og undskyldte mange gange. Det kunne være en god ide at uddanne bar personalet til at være servicemindede, smilende, venlige, glade og levere en god feriestemning. Det er vigtigt, personalet får mad, søvn og en god løn. Personalet virkede trætte.

Bekræftet køb : 2024-06-22


9 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2024-06-22


8 ud af 10

+
-

Bekræftet køb : 2024-06-22


7 ud af 10

+
Fin beliggenhed ved havet.
-
Bedre service fra tjenerne. Meget mere tatøj (skeer og gafler) ved buffeerne = bedre hygiejne. Også salt og pepper ved alle borde, så man ikke selv skal rende rundt og låne ved de få borde det var ved.

Bekræftet køb : 2024-06-22


10 ud af 10

+
Et smukt hotel med en meget stor have og en dejlig beliggenhed ud til strand og nær byen. Maden var fin og delikat.
-

Bekræftet køb : 2024-06-15


7 ud af 10

+
Stranden, poolen, beliggenhed
-
Vi så de fortynder deres spiritus med vand, en bar mand står og hælder vand fra vandflasker op i spiritus flaskerne. Der var ikke adgang til vandflasker ikke engang ved sen ankomst fik vi udleveret en vandflaske. 1 receptionist ved ankomst er bare ikke nok efter en lang rejse skal man ikke vente over en time på at få et værelse. Der var ingen former for natmad. Øl blev serveret i papkrus. Fik ikke det rigtige værelse ved ankomst først dagen efter. Billederne lever slet ikke op til virkeligheden, i glemmer at skrive at spa afdelingen er på nabohotellet nok det samme det var så beskidt vandet at vi ikke vil gå i det. Der er ingen bar eller snacks på stranden.

Bekræftet køb : 2024-06-15


8 ud af 10

+
Gode madrasser
-
Værelset bar præg af at være slidt

Bekræftet køb : 2024-06-15


9 ud af 10

+
Sund mad
-
Mænd i receptionen mega stressede især ved indtjekning. Én mand betjente flere på en gang uden at færdiggøre en ad gangen. I dagtimerne snakkede personalet indbyrdes med hinanden mens man måtte vente - og det havde intet med mig/min forespørgsel at gøre. Det virkede meget uprofessionelt. Generende med kun én nøgle til flere personer. Ubekvemt ikke at kunne hæve penge til udbetaling via sit Visakort. Flere dage med ekstrem høj musik, så det var umuligt at kunne sove fra kl.22. En aften var sang og klaverspil fra en dame, som umuliggjorde at man kunne nyde sit aftensmåltid og spise i ro.

Bekræftet køb : 2024-06-15


8 ud af 10

+
Maden. Renligheden.
-
Måtte skifte værelse efter første nat, da alle var spredt rundt på hele hotellet.

Bekræftet køb : 2024-06-15


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4/5 Renlighed

74% af gæsterne anbefaler

3689 bedømmelser
Meget godt
 
2342
Godt
 
667
Middel
 
297
Mindre godt
 
169
Dårligt
 
215

5 nyeste bedømmelser

22-06-2024

af 456auguste Capital Region, Island

Et vidunderligt hotel ved stranden med meget smuk og stor have

Bel Azur er et dejligt hotel med meget fin beliggenhed ved strand og kort gåadstand til Hammamet centrum. Der er en meget stor og smuk have. Hotellet her en enkel og velfungerende arkitektonisk stil. Jeg havde booket et værelse med all inclusive og havudsigt og kan anbefale begge dele. Rengøring var i top. Maden var generøs og delikat. Personalet var elskværdigt, hjælpsomt og charmerende. Jeg kan varmt anbefale at deltage i et-dagsudflugter dels til Thuburbo Majus og Dougga dels til Tunis og Carthago

 
11-07-2024

af Karim R

Un séjour de détente

J'ai passé un bon séjour en famille le cadre est magnifique service de chambre parfait le restaurant est varié j'ai apprécié l'animation avec les danseuse aquatique juste une chose évitez les shows avec les fakir ect c'est plus à la mode vous pouvez faire bp mieux

 
09-07-2024

af Samira B

Vacances détente.

Bonjour j'ai pris 2 semaines all .... Cadre excellent, personnels, pour beaucoup très serviable,les femmes de chambres attentionnée . Animateur bien, l'accueil chaleureux Moi qui suis du métier en France je trouve une très bonne prestation... PS: A la direction. Prenez soin de vos employés ceux sont le poumons de votre entreprise.... Boukercha chambre 342 .

 
07-07-2024

af bali h Tunis, Tunesien

Mon séjour à l'hôtel a été décevant. Hormis les cadres, le personnel, à part quelques personnes aimables, n'était pas à

Je souhaite vous faire part de mon mécontentement suite à mon séjour dans cet hôtel. Bien que les cadres soient à l'écoute, j'ai trouvé que le personnel en général était très décevant, à l'exception de quelques personnes qui se sont montrées très aimables. Voici quelques exemples de problèmes rencontrés : Service au restaurant : Les serveurs semblent favoriser certains clients. Lors de ma demande d'une bouteille d'eau, on m'a répondu qu'elles n'étaient pas distribuées, pourtant, plusieurs tables en avaient. Lorsque j'ai confronté le serveur, il a nié avoir des bouteilles en stock. Serviettes en chambre : Bien que nous soyons trois dans la chambre, nous n'avions que deux serviettes. Malgré mes demandes répétées pour des serviettes supplémentaires, la femme de service a répondu de manière agressive et les serviettes n'ont pas été remplacées jusqu'à ce que je m'adresse à la réception, et même alors, nous n'en avons reçu que deux. Le lendemain, la situation s'est reproduite, et nous n'avons obtenu qu'une seule serviette après réclamation. Comportement du personnel : Au restaurant, un serveur a pris la chaise sur laquelle j'étais assis sans même me demander, bien que nous étions à une distance de moins d'un mètre. Son excuse était qu'il ne voulait pas me déranger. Ces incidents m'amènent à donner une note de 2/5 à cet établissement, principalement à cause de l'attitude et du manque de professionnalisme de la majorité du personnel. J'espère que les responsables prennent les mesures nécessaires pour améliorer la qualité du service.

 
07-07-2024

af naruto u

Un Séjour Innoubliable au Bel Azur

Dès les tours premiers pas au Bel Azur, nous avons été accueillis par des sourires chaleureux qui présageaient d’un séjour des plus agréables. L’hôtel, avec son emplacement de rêve, offre une vue incroyable de la mer turquoise de la Tunisie. Les chambres sont spacieuses et bien aménagées, promettant confort et tranquillité. La propreté des lieux est irréprochable, et le personnel est toujours disponible pour répondre à nos besoins avec professionnalisme et une gentillesse remarquable. Les repas, un véritable festival de saveurs, mettent à l’honneur la richesse de la cuisine tunisienne tout en proposant une variété de plats internationaux. Les activités ne manquent pas : entre la piscine séduisante, les animations en soirée et la proximité de la plage, notre séjour était un parfait équilibre entre détente et divertissement. Le Bel Azur est une perle en Tunisie, un hôtel que nous recommandons sans hésiter et où nous rêvons déjà de retourner Fernandes-Reynaud