Bedømmelse af Minos Palace Hotel & Suites

Gæstebedømmelse
TripAdvisor
Her ser du vores egne Apollogæsters bedømmelser af hotellet.
9,3 ud af 10 baseret på 9 Anmeldelser
Samlet bedømmelse
 
9,3 / 10
Rengøring
 
9,9 / 10
Er dine forventninger indfriet
 
9,4 / 10
Mad og drikke
 
9,3 / 10
Værelse/lejlighed
 
9,6 / 10
Service
 
9,6 / 10

Seneste anmeldelse


10 ud af 10

+
Helhedsindtryk alt simpelthen alt spillede Max🤩🤩🤩🤩
-
🤩🤩🤩

Bekræftet køb : 2023-10-15


Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.


Gennemsnitlig bedømmelse

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Søvnkvalitet
  • 4/5 Værelser
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Værdi
  • 4,5/5 Renlighed

82% af gæsterne anbefaler

1028 bedømmelser
Meget godt
 
619
Godt
 
271
Middel
 
95
Mindre godt
 
27
Dårligt
 
16

5 nyeste bedømmelser

11-10-2019

af HanneMoth København, Danmark

Det kunne være bedre - men, poolen var fantastiske.

Vi må have fået et af deres bedste værelser for vi havde udsigt til 3 kæmpe store palmetræer fra vores altan. Og maid service hver dag, det kunne vi se på de lange sorte hår der var at finde enten i badekar eller på toilet gulvet. Vi havde også fornøjelsen at kunne ligge hver nat og lytte til vinden der suses og klappede i taget. Dette er bare nogle af de få ting vi oplevede negativ. Vi nød hele poole området, det var fantastisk og dejlig stille og sikker en udsigt wauuuuuu lige som i en film. De havde flere event hver dag som alle forgik stille og roligt - så dejligt. Vi besøgte deres InBlue restaurant flere gange ikke mindst pga det gode mad men også pga den utrolige gode service fra Giannis & Filia - dem vil vi glemme sent. Hvis det indvendige var lige så flot og gennemført som undenfor ville dette hotel være et helt igennem fantastisk sted. Kommer vi igen - naj det tror jeg faktisk ikke.

 
20-08-2016

af 1965gh Ghana

Lever ikke op til 5 stjerner

Vi er netop hjemvendt fra en uges ferie på Minos Palace. Øv.. det var en stor skuffelse. Vi har tidligere gæstet Kalliston i Agii Apostoli, som ligger lige uden for Chania to gange. Dette hotel er også 5 stjernet, men der er slet ingen sammenligning, selv om det er samme hotelkæde (Sensimar). Minos Palace ligger vidunderligt med mange gode solpladser rundt omkring på hotellets område. Den private strand er en lille oase for sig selv med skøn udsigt over havet. Poolområdet lever desværre ikke op til 5 stjerner. Poolen var alle dage fyldt med sand. Omkring poolområdet ligger slidte og hårde fliser, der kræver sko til og fra solseng. Der er ingen servicering ved poolen, du må selv henvende dig i baren, hvis du vil have noget at drikke. Værelset som vi havde, var stort og med en skøn udsigt over havet. Madrassen var meget, meget hård og gav os desværre ikke den nattesøvn, vi havde brug for. Badeværelset er rummeligt, desværre er badekarret er så smalt, at min mand ikke kunne stå andet end sidelæns og bade. Derudover dækker den opsatte glaslåge kun halvdelen af badekarrets længde, så alt vandet flød ud på gulvet. Vi måtte hver dag bruge 3 håndklæder på at tørre op på gulvet. Tænker det kun er et spørgsmål om tid, før en gæst falder på det glatte gulv. Jeg gjorde rengøringsdamen opmærksom på, at vi havde brug for ekstra håndklæder til at tørre op og hun var var slet ikke overrasket og kendte godt til problemet! Rengøringen alle ugens dage var i top. Søde og smilende rengøringsdamer, der forsøgte at gøre sig forståelige på gebrokkent engelsk, holdt værelset til UG. Morgenmad og aftensmad, der indtages i restauranten var varieret og ok, men heller ikke mere, køkkenprocenten bliver virkelig udnyttet. Vi oplevede på intet tidspunkt, at glassene var ens eller for den sags skyld uden skår. Desværre oplevede vi heller ikke at føle os velkomne. Der var mange tyske gæster på hotellet, ca. 80 % og der tales tysk med gæsterne. Os der kommer fra Danmark var lidt i undertal og blev ikke serviceret eller talt med i samme stil. OBS! vær opmærksom på, at dresscode om aftenen for herre, er helt lange bukser! Det skal tages HELT bogstaveligt, 3/4 bukser accepteres ikke og du bliver afvist.Vi undrede over, at man er så strikse over for mænd, når der slet ikke er dresscode for kvinde? Som kvinde kan du godt møde op i ultra lårkort eller shorts, der viser halvdelen af balderne! Vi har rejst rigtig meget og er enige om, at vi aldrig tidligere, uanset stjerner og med vores brede kendskab til Kreta, har oplevet at føle os så ubehageligt tilpas som gæster. Tjenerne viser dig til bords, fjerner dine tallerkner, hælder vin op m.v., men det er så det! Ingen anden kommunikation finder sted, og det efterlod os med en følelse af at være uvelkomne og til besvær. Mærkelig oplevelse! Den næstsidste aften blev vi modtaget med stor fanfarer og champagne. Vi tænkte nej nu gør de da noget for gæsterne! Men nej.. vi skulle hylde de ansatte og klappe og hoteldirektøren, holdt en dårlig salgstale og håbede vi vente tilbage til hotellet en anden gang. Det gør vi så ikke, kan jeg godt skrive under på! Vi har absolut ikke lyst til at besøge hotellet igen, idet det er så vigtigt for os, når vi rejser ud, at vi føler os godt tilpas, velmodtaget af et smilende, humoristisk og veloplagt personale, så kan vi slappe af og holde ferie.. for det er jo det vi betaler for og forventer... specielt når det er 5 stjernet.

 
09-10-2015

af annebG9156DV Sønderborg, Danmark

Wau, dejlig oplevelse

Positiv oplevelse. Dejligt personale, altid høflig og hjælpsom. Området er meget velplejet og en forrygende udsigt hele vejen rundt om hotellet. Både morgen og aftenbuffet svarede fuldt ud til vores forventninger. Et lille minus var at der kunne være en del støj på gangen p.gr.a rullende kufferter.

 
12-07-2024

af AUTO ALEX A

**Enttäuschende Erfahrungen in einem Fünf-Sterne-Hotel auf Kreta**

### Zusammenfassung meines Aufenthalts auf Kreta Während meines Aufenthalts auf Kreta sind mir einige Dinge aufgefallen, die ich gerne teilen möchte. Obwohl ich versuche, nicht negativ zu denken, gab es einige Aspekte, die verbessert werden könnten. #### Roomservice Der Roomservice hat Schwierigkeiten mit der englischen Sprache, was dazu führte, dass viele meiner Bestellungen entweder nicht ankamen oder falsch waren. Zudem war das Essen kalt, zum Dips Teller. Die Saucen und Dips waren nicht schmackhaft.. Dies ist in einem Fünf-Sterne-Hotel, das für alles hohe Preise verlangt, inakzeptabel. Daher kann ich den Roomservice leider nicht weiterempfehlen. #### Essen Ich empfehle dringend, außerhalb des Hotels zu essen. In der Innenstadt, die man für nur sieben Euro mit dem Taxi erreichen kann, ist das Essen wesentlich besser. #### Zimmer und Service Obwohl wir eines der besten Zimmer bekommen haben, mussten wir dafür nochmals zur Rezeption gehen und einen Aufpreis von 130 € pro Tag zahlen. Dies geschah, obwohl wir bereits für sieben Tage 3100 € über booking.com bezahlt hatten. Die Zimmer sind sehr sauber und die Mitarbeiter sind äußerst freundlich, aber das Preis-Leistungs-Verhältnis stimmt einfach nicht. #### Mietwagen Eine weitere negative Erfahrung hatten wir mit dem Mietwagenservice über booking.com. Unsere Kreditkarte wurde abgelehnt, egal ob Visa oder American Express, und Debitkarten werden sowieso nicht anerkannt. Ich empfehle daher dringend, Mietwagen nur in der Innenstadt zu buchen.

 
10-07-2024

af Venture22589631708

Wundervoller Aufenthalt

Wundervoller erholsamer Aufenthalt. Wir haben 4 Nächte hier verbracht in einem Infinity Blue Zimmer mit wunderschöner Aussicht auf das Meer. Das Essen war ausgezeichnet und im Restaurant am Meer haben wir sehr gut grgessen und der Service war super freundlich! An meinem Geburtsatg standen Blumen auf dem Tisch und wir haben eine leckere Torte geschenkt bekommen. Wir würden sofort wieder kommen. Man kann kostenlos Fahrräder ausleihen und damit in 10-15 min. die Stadt erreichen. Es finden sporadisch Sport und Yogakurse statt. Diese sind jedoch eher füt Anfänger geeignet. Als erfahrene Yogi macht man lieber alleine etwas.. Zu verbessern wäre der Frühstücksservice - die Mitarbeiterinnen wirken überfordert und man muss teilweise 20 min auf einen Kaffee warten.