Bedømmelse af Avra Imperial & Residence Collection
Samlet bedømmelse | 8,7 / 10 | |
Rengøring | 7,9 / 10 | |
Er dine forventninger indfriet | 8,5 / 10 | |
Mad og drikke | 8,1 / 10 | |
Værelse/lejlighed | 8,5 / 10 | |
Service | 8,7 / 10 |
Seneste anmeldelse
Christian,
Kastrup
Bekræftet køb : 2024-07-12
iben,
Lemvig
Bekræftet køb : 2024-07-06
Mari,
Dragør
Bekræftet køb : 2024-06-30
Mahsa,
Espergaerde
Bekræftet køb : 2024-06-22
Tobias,
Kbh S
Bekræftet køb : 2024-05-24
Charlotte,
Solrød Strand
Bekræftet køb : 2024-05-11
Bettina,
Hørsholm
Bekræftet køb : 2023-10-07
Søren,
Ullerslev
Bekræftet køb : 2023-10-07
Jeanne,
København S
Bekræftet køb : 2023-09-24
Saffia,
Kastrup
Bekræftet køb : 2023-09-02
Anmeldelserne er baseret på individuelle rejsendes indlæg på TripAdvisor (brugerside med rejser og hoteller). Disse personer kan have rejst med en anden arrangør eller individuelt. Apollo tager ikke ansvar for indhold eller udtalelser.
Gennemsnitlig bedømmelse
-
Søvnkvalitet
-
Sted
-
Værelser
-
Service
-
Værdi
-
Renlighed
86% af gæsterne anbefaler
Meget godt | 1422 | |
Godt | 509 | |
Middel | 155 | |
Mindre godt | 61 | |
Dårligt | 25 |
5 nyeste bedømmelser
Mange gode oplevelser på Avra Imperial
Vi havde et dejligt ophold på Avra Imperial, hvor vi havde et stort hotelværelse, som var rent og flot. Maden var lækker på de mange gode restrauranter på hotellet. Vi kan specielt anbefale vuggestuen og Alpha Kid's Club for de større børn. Vores barn var en af dagene på Alpha Kid's Club, hvor de laver mange forskellige aktiviteter for børnene. Personalet er virkelige søde og nærværende. Vores barn var meget glad for en god dag med mange oplevelser sammen med andre børn og det dejlige personale.
Ikke 5 stjerner
Ringe rengøring/ingen og manglende opfyldning af toiletpapir, vand, håndklæder og sæbe. Aftensmaden var kold hvis der var mad på buffeten. Morgenmaden OK. Poolområdet skønt, dog ingen håndsæbe på toiletterne ved poolområdet. Vi har været her 5 gange tidligere og standarden er i den grad faldet meget. Det man betaler for og forventer af et 5 stjernet hotel, er desværre ikke indfriet som tidligere. Har en samlet vurdering på 2 stjerner som alene skyldes poolområdet. De andre ting kan slet ikke svinge sig op til 2 stjerner. Generelt en ringe oplevelse. Vi kommer ikke igen!
Dejligt, men med enkelte store mangler
Det positive: * Søde, høflige og effektive medarbejdere især i receptionen, men også i Mini Market og i alle restauranter. * Vidunderligt område ved Sea Side restauranten med 1,0 M dyb pool - perfekt når man rejser med to 7-årige. 50m til stranden derfra og fin mulighed for at sidde i skyggen og arbejde med fin Wifi-forbindelse. WiFi’en generelt fungerede også upåklageligt både i reception, ved pools og i det business center, man fint får stillet til rådighed ved forespørgsel. * Kort ventetid på alle måltider (vi rejste som All Inclusive) * Mægtig fint træningslokale med to løbebånd, rigeligt med maskiner, stativer og frilægge. Det mindre gode: * Beliggenhed in the middle of nowhere. Det er ikke hotellets skyld, men det er ekstremt begrænset hvad man kan lave i spøgelsesbyen Kolymvari. Derfor skal man være glad for pool hygge og ikke ha’ tendens til “lejrkuller”. Maden. Udvalget var mægtigt, men vegetar-udvalget var vældig begrænset især på aftenmåltider i All Incl.-restauranterne. Størstedelen af kød og fisk virkede til at komme fra frost (det var deklareret på forhånd, så man kunne fint styre udenom) Den generelle kvalitet på maden var okay uden dog på nogen måde at være prangende for et 5-stjernet hotel. * Hotellets stand. Opført i 2011 virkede det helt ekstremt slidt på facader og pool-områder. Pools’ne er enormt grove i overfladen med sår og skrammer til følge, hvis man rammer en uheldig kant eller bund. Det decideret dårlige: * Rengøring og service på værelserne. Ingen opfyldning af minibar og vand de syv dage vi var der på trods af, at det blev lovet, at det blev gjort hver dag. Rengøringen var visse dage stadig ikke udført kl. 16:00 når man kom tilbage fra en lang dag ude. Skraldespande blev ikke tømt, gulve hverken vasket eller støvsuget, og der flød roomservice-service udenfor på gangene i op til flere dage med det resultat, at myresværme på flere hundrede kravlede rundt på gangene. * Politik omkring liggestole. Hotellet har en fin “First come, First Serve” politik ang. reservation af liggestole. Den bliver bare ikke i nærheden af håndhævet. Flere dage kunne man se folk komme danderende op ad formiddagen og lægge sig på deres håndklæder fra enten dagen inden eller tidligt om morgenen på trods af tydelig skiltning om, at man ikke accepterede forhåndsreservationer. /B. Leander og Familie, Room 18211
Udsøgt resort
Alting var helt igennem udsøgt. Servicen var fantastisk og rengøringen var i top. Spaen, fitness, poolen, stranden, værelserne, restauranterne og hotellet generelt var alt sammen så lækkert og luksuriøst. Det var virkelig god mad, drinks og lækre omgivelser. Der var ikke en finger at sætte på noget som helst - stedet er indbegrebet af luksus.
Super
Dejligt hotel med god plads, lækker mad, god service og lækre værelser. Især fedt med yoga og anden fitness guidet af dygtige Ria. Skøn start på dagen ved Seaside caféen og lækkert at få god guidance i pilates.
© Trip Advisor