Delfinia

8,1

/10

64 Kundebedømmelser

Rengøring

8.2

Tilsvarende forventninger

8

Mad og drikke

7.7

Værelse/lejlighed

8.1

Service

7.6


10,0

af

Ejler, Danmark

2023-09-24

Det lå meget smukt ved stranden.


8,0

af

Hanne, Danmark

2023-08-27

Det store område sol stole kunne fordeles på. Der var ikke mokket ved pool og strand

Spisesalen var meget ucharmerende. Selv om håndklædet blev lagt på gulvet blev det ikke skiftet


8,0

af

Henrik, Danmark

2023-08-27

Strand og pool


8,0

af

Sanne, Danmark

2023-07-16

Smukke omgivelser, perfekt afstand til strand. Stille og roligt. Flot have. Masser af mulighed for skygge.

Generelt synes vi ikke, at personalet i receptionen var særlige hjælpsomme. Fx kunne de ikke anbefale en restaurant eller hjælpe med at bestille en taxa. Når vi spurgte om noget fik vi tit at vide at vi skulle komme tilbage senere. Aftaler om fx late tjekout blev ikke kommunikeret videre imellem personalet. Skuffende - især når man rejser med en der er svært gående.


8,0

af

Lene, Danmark

2023-07-16

Beliggenheden

Personalet i receptionen. Meget unge. Ikke mange forslag til restauranter i området. Kunne ikke skaffe taxa selvom vi havde reservation på anden Taverna


5,0

af

Jesper, Danmark

2023-06-25

Placering

Ingen køleskab, kun svaleskab, ikke koldt, lunken. Hunde gør hele dagen og natten Haner galer fra kl 04.00 Musik fra stranden larmer til kl. 01.30 Taverna ingen service, måtte gå 2 gange. Ingen vand til morgenmad, ekstra betaling. Aircondition fungerer ikke optimalt, sikkert ikke renset i årevis, lugter. Sædvanlige håndklæde kamp efter strandsenge, ingen respons fra hotel.


7,0

af

Emma, Danmark

2023-05-28

sengen var da til at holde ud, men receptionspersonalet var ret distancerende og forstod ikke altid at kommunikere på engelsk som man gør da jeg ikke taler græsk men dansk og engelsk

Jeg blev ved ankomsten kl. ca 02 om natten bedt om at betale de 21€ i turistskat - alle turister fra DK og resten af Norden ved de skal betale de symbolske turisskat og helt ærlig det virker en tand for småligt når jeg har betalt i omegnen af 1000 € samtidigt uprofessionelt, har aldrig oplevet dette på kategori 2 eller3 hoteller siden skatten blev indført. jeg havde bøvl med at komme i bad stort set hver morgen, da brusehovderne var totalt tilkalkede og en morgen var der KUN koldt vand, så jeg mener I bør pålægge dem at sørge for en så lille detalje med stor betydning for velværen og oplevelsen af opholdet på hotellet